måndag 14 mars 2011

Overdoz: Live 4 Die 4


Grupper är nästan alltid roligare att lyssna på än solo artister. Tycker jag i alla fall. För någon dag sedan hörde jag Overdoz igen efter att ha hört dom för några månader sedan men då inte reagerat nämnvärt. Jag vet inte hur men jag rattade runt på vimeo och såg nya videon "You're Blowin It" och fastnade helt för låten, som förövrigt är bästa låten på nya skivan "Live For Die For" som finns att ladda ner gratis genom deras hemsida (eller från linken nedan) blunnitville.com. Textmässigt handlar det mest om weed, brudar, weed, brudar, weed och brudar som vill ha weed, vilket jag inte har några problem med. Allt har sin tid som man säger.

LINK: Overdoz - Live For Die For


Overdoz. - You're Blowin It ft. Emon (NSFW) from OverDoz. on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar