söndag 4 mars 2012

Kreayshawn: Är jag inte ghetto nog?


saxat från Nöjenguiden:

"En gång under vårt samtal blir Kreayshawn sur. Jag påpekar att hennes musik skiljer sig från mycket annan rap i det att den är lekfull och inte bekymrar sig med att vara så allvarlig och gangsta och tuff hela tiden.

- Vad är det du säger? Är jag inte ghetto nog?

Nej, jag menar bara att din musik inte är så hård hela tiden, den är mer lekfull och...

- Vad fan säger du, min musik är inte hård?

Hehe, jodå! Det är klart. Beatsen är hårda och så. Jag menar bara, det finns en lekfull och munter sida som är rätt ovanlig inom modern rap. Du har ju kattungar på ditt skivomslag, till exempel.

- Yeah, men jag har också pistoler på omslaget."



Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar