söndag 26 juni 2011

RnB: Rickys & Musik Vol. Tre


Var volym två tagit vägen är något för en annan värld men här kommer i alla fall del tre i "Rickys & Musik" serien. Den är egentligen från några år tillbaka då jag gjorde ett försök till att få Malawi att lyssna på något annat än den djupaste roots världen skådat. På något sätt måste jag ha lyckats då han är mindre uteslutande i sitt musikval i dagens läge... kanske, tror jag i alla fall, äh fuckit, anyways... Del två kommer så fort jag hittat min rymdhjälm. Be healthy!

LINK: RnB presenterar Rickys & Musik Vol. Tre (Mix)

RnB presenterar Rickys & Musik Vol. Tre by RnB


"She: Hey! Look man, what I tried to say was... He: Dont say nothing, ok, just stand there until I leave, I wanna remember this, I never done it before. She: Done what? He: Had my heart broken."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar